WOORDVOERDER sijmen AAN HET WOORD

Kennis en kunde inzetten

In 2021 ben ik gestart als zelfstandige woordvoerder en public affairs specialist om mijn kennis en kunde voor diverse bedrijven in te zetten én meer ervaring op te doen binnen diverse sectoren. Daar was ik ook wel aan toe na ca tien jaar in de financiële sector te hebben gewerkt. Voor mijn huidige opdracht bij de overheid werd ik door FutureXL benaderd. Met communicatie als specialisme zijn dit makkelijke gesprekken om te voeren. Zeker met de mensen van FutureXL die een prettige benadering hebben en bereid zijn met je mee te denken. Zo sturen zij nog wat tips vooraf aan een gesprek. Je weet die dingen eigenlijk wel, maar het is toch prettig om ze proactief ze te ontvangen.

Whitepaper future of work

Onze whitepaper biedt waardevolle inzichten in wat er op ons afkomt in de wereld van werk. Of je nu een HR-manager bent die op zoek is naar nieuw talent, een bedrijfseigenaar die zich afvraagt wat de toekomst voor jouw onderneming in petto heeft, of een professional die zijn of haar carrière naar een hoger niveau wil tillen, deze whitepaper is voor jou!

Verlening van de opdracht

De opdracht heb ik ook gekregen en deze is onlangs verlengd. Dus ze hebben zeker geholpen. Binnen mijn opdracht ben ik een aantal zaken aan het veranderen om het communicatiebeleid naar een hoger niveau te brengen naast de reguliere woordvoering. Dit komt overeen met de opdrachtbeschrijving zoals die door FutureXL werd gegeven. De mensen van FutureXL en in het bijzonder Bouwke heb ik leren kennen als benaderbaar, professioneel, persoonlijk gericht en altijd bereikbaar. Bijzonder prettig is dat zij ook betrokken blijven en daar zelf initiatief toe nemen nadat de opdracht van start is gegaan. Het is niet nodig, en tegelijkertijd is het ook prettig dat er af en toe wordt gebeld hoe het gaat. Ik kan het doen van een opdracht via FutureXL dan ook van harte aanraden.

Whitepaper digital hero

In een wereld die voortdurend digitaliseert en evolueert, is het essentieel om de juiste digital hero aan boord te hebben. Maar wat maakt een goede digital hero? Deze whitepaper biedt de antwoorden die je nodig hebt.

Gerelateerde artikelen