BLOG

It’s all in the data, stupid!

Denise Pellinkhof interviewt Ken van Ierlant. Hij is directeur van FutureXL, heeft 45 jaar ervaring in digitale transformatie en is de auteur van het boek ‘Data – waarde – creatie: hoe geld verdienen in het digitale tijdperk’.

Wat ga je zien?

In deze video onderzoeken we de onbekendheid op managementniveau om holistisch en datagedreven te denken en te handelen. Data is oneindig en je kan er alles mee disrupten en innoveren, mits goed toegepast. En daar gaat het vaak mis. Iedereen heeft het over digitale transformatie. Maar wat is het nu precies, wat gaat er vaak mis en wat is er voor nodig?

Wie heeft deze video gemaakt?

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Zij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet gelieerd aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Laten we beginnen

Begin met het creëren van meer waarde door data in uw organisatie te gebruiken met onze begeleiding

Vergelijkbare berichten