Select Page
Digitale Transformatie werkt niet

Digitale Transformatie werkt niet

Digitale Transformatie werkt niet! (zonder holistische aanpak) Digitale Transformatie werkt niet! (zonder holistische aanpak) Hoewel COVID-19 bij veel bedrijven enorme druk legt op de omzet, brengt dit virus ook positieve kanten met zich mee. Bedrijven worden namelijk...
Time-to-Market

Time-to-Market

Time-to-Market: Zo verslaat Flow Traders de concurrentie Time-to-Market: Zo verslaat Flow Traders de concurrentie Als het gaat om daghandel op de aandelenmarkt kan elke seconde het verschil zijn tussen enorme winst en een enorm verlies. Zeker als het gaat om High...
Het geheim van Tesla

Het geheim van Tesla

Het geheim van Tesla. Jouw organisatie kan dit ook! Het geheim van Tesla. Jouw organisatie kan dit ook! Tesla is de afgelopen maanden een van de meest besproken bedrijven. Waar het bedrijf de laatste jaren vooral in het nieuws kwam omdat de balanswaarde (en ook de...
Datagedreven Formule 1

Datagedreven Formule 1

Datagedreven Formule 1 is voorbeeld voor organisaties Datagedreven Formule 1 is voorbeeld voor organisaties Real-time beslissingen nemen met een data centrisch platform is de enige manier om te winnen! (Kosten verlagen, cashflow aanjagen) Volgens onderzoek van...
Mindset data centrisch werken

Mindset data centrisch werken

De juiste mindset bij data centrisch werken De juiste mindset bij data centrisch werken De overgang van applicatiegedreven naar datacentrisch werken. Het is geen simpele operatie, maar met goede begeleiding valt er in zo’n twee maanden veel te bereiken. Echter, de...
IT als verdienmodel

IT als verdienmodel

Zie ICT als verdienmodel, niet als kostenpost Zie ICT als verdienmodel, niet als kostenpost De financiële impact van digitale technologieën wordt volgens Ken van Ierlant, digital thought leader en directeur bij FutureXL, schromelijk onderschat. “We lijken een nieuwe...
Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

Digitale transformatie – maar dan echt Digitale transformatie – maar dan echt Anno 2020 zie je veel organisaties gebruikmaken van geavanceerde digitale technieken. Sommigen zien zelfs kans een groot deel van hun processen volledig te digitaliseren. Maar is dit ook...
Data en transformaties

Data en transformaties

Verband slechte data en mislukken digitale transformaties Verband slechte data en mislukken digitale transformaties Bij een pizza is de generieke bodem net zo belangrijk als de verschillende vullingen die erop liggen. Een slechte bodem verprutst immers elke pizza, hoe...
De nieuwe mantra: Data

De nieuwe mantra: Data

De nieuwe mantra: Data De nieuwe mantra: Data Zodra je als organisatie een passend antwoord op de WHY vraag van Simon Simek hebt gevonden komt de volgende mantra aan bod: DATA. Of beter, data gedreven werken. Inmiddels is dit voor veel organisaties een existentieel...
Culture Hacks

Culture Hacks

Culture Hacks voor succesvol digitaal transformeren Culture Hacks en de kernwaarden voor succesvol digitaal transformeren We bevinden ons momenteel aan de vooravond van een revolutie, waarin nieuwe regels ontstaan en maatschappij en organisaties opnieuw worden...